ЗЕМЕЛЬНІ ПИТАННЯ

013 - Внесення змін до будівельного паспорта забудови земельної ділянки

Місце надання послуги

вул. Героїв Дніпра, 2, м. Славутич, Київська область

Кому надається

для юридичної особи, фізичної особи-підприємця, громадянина

Вартість послуги

безкоштовно

Термін надання послуги

10 робочих днів

Інформаційна карта послуги

Документи

Перелік документів необхідних для отримання послуги
  1. Заява про внесення змін до будівельного паспорта;
  2. Ескізні наміри змін (місце розташування будівель та споруд на земельній ділянці, фасади та плани поверхів нових об’єктів із зазначенням габаритних розмірів тощо);
  3. Примірник будівельного паспорта замовника;
  4. Засвідчена в установленому порядку згода співвласників земельної ділянки (житлового будинку) на забудову;
  5. Довіреність (у разі подання документів уповноваженою особою).
Форми документів для попереднього заповнення
Нормативні акти, якими регламентують надання послуги

Порядок отримання

Порядок отримання

Особисто або поштою.

Результат послуги

Результат послуги

Будівельний паспорт забудови земельної ділянки.

Державні послуги

Муніципальні послуги

Електронні послуги

Повернутися до сайту ЦНАП

вул. Героїв Дніпра, 2, м. Славутич, Київська область, Україна, 07101

  • E-mail: UAP@SLAV.GOV.UA
  • Тел: + 38(04579) 2 96 94
  • Моб: +38(095) 606 15 70
  Hosting Ukraine
logo es ukr

Проект фінансується Європейським Союзом.
Цей сайт було створено Грантовим Проектом «План місцевого економічного розвитку: Славутич - драйвер росту відкритої та вільної економіки регіону» в рамках Ініціативи Європейського Союзу «Мери за Економічне Зростання». Відповідальність за його зміст несе виключно виконавчий комітет Славутицької міської ради, точка зору якого не обов’язково збігається з позицією ЄС.

2018 © Служба електронних адміністративних послуг (бізнес-сервісів) «Єдине вікно». Всі права захищені Сайт створено Klynkov Y.

Пошук