РЕЄСТРАЦІЙНІ ПОСЛУГИ

142 - Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

Місце надання послуги

вул. Героїв Дніпра, 2, м. Славутич, Київська область

Кому надається

для юридичних осіб та громадян

Вартість послуги

безкоштовно

Термін надання послуги

Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації не пізніше 10 робочих днів з дати подання документів щодо структурного утворення політичної партії та протягом 1 робочого дня з дати подання документів щодо первинного осередку політичної партії.
Зупинення розгляду документів здійснюється у строк, встановлений для державної реєстрації.
Строк зупинення розгляду документів поданих для державної реєстрації, становить 15 календарних днів з дати ix зупинення.

Інформаційна карта послуги

Документи

Перелік документів необхідних для отримання послуги
  1. Для державної реєстрації змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, що містяться в єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, подається:
  • заява про державну реєстрацію змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб -  підприємців та громадських формувань;
  •  примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління структурного утворення політичної партії про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб -  підприємців та громадських формувань;
  • примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія)  протоколу засідання керівного органу структурного утворення політичної партії, на якому відповідно до статуту політичної партії було скликано засідання вищого органу управління структурного утворення політичної партії;
  • документ, що підтверджує правомочність прийняття рішення відповідно до статуту політичної партії;
  • відомості про керівні органи структурного утворення політичної партії (прізвище, ім’я,  по батькові, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв'язку) - у разі внесення змін до складу керівних органів.
  1. Для державної реєстрації змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, що містяться в єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у зв'язку i3 зупиненням (припиненням) членства у структурному утворенні політичної партії, що не має статусу юридичної особи, член керівного органу (крім керівника) подається копія заяви про зупинення (припинення) ним членства до відповідних статутних органів політичної  партії з відміткою про її прийняття.

У разі подання документів, крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб -  підприємців та громадських формувань, представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.

Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє свій паспорт громадянина України, або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання.

Нормативні акти, якими регламентують надання послуги

Порядок отримання

Порядок отримання

Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації в електронній формі оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні  для ix пошуку за кодом доступу.

За бажанням заявника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань надається виписка у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора та печатки, визначеної Законом України «Про нотаріат» (у випадку, якщо державним реєстратором є нотаріус) — у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі.

У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення.

Результат послуги

Результат послуги

Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;

Рішення про проведення державної реєстрації;

Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань – у разі внесення змін до відомостей, що відображаються у виписці;

Рішення та повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови.

Державні послуги

Муніципальні послуги

Електронні послуги

Повернутися до сайту ЦНАП

вул. Героїв Дніпра, 2, м. Славутич, Київська область, Україна, 07101

  • E-mail: UAP@SLAV.GOV.UA
  • Тел: + 38(04579) 2 96 94
  • Моб: +38(095) 606 15 70
  Hosting Ukraine
logo es ukr

Проект фінансується Європейським Союзом.
Цей сайт було створено Грантовим Проектом «План місцевого економічного розвитку: Славутич - драйвер росту відкритої та вільної економіки регіону» в рамках Ініціативи Європейського Союзу «Мери за Економічне Зростання». Відповідальність за його зміст несе виключно виконавчий комітет Славутицької міської ради, точка зору якого не обов’язково збігається з позицією ЄС.

2018 © Служба електронних адміністративних послуг (бізнес-сервісів) «Єдине вікно». Всі права захищені Сайт створено Klynkov Y.

Пошук