РЕЄСТРАЦІЙНІ ПОСЛУГИ

125 - Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів

Місце надання послуги

вул. Героїв Дніпра, 2, м. Славутич, Київська область

Кому надається

для юридичних осіб та громадян

Вартість послуги

безкоштовно

Термін надання послуги

Державна реєстрація проводитися за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації не пізніше 3 робочих днів з дати подання документів для держаної реєстрації.
Строк розгляду документів може бути подовжений суб’єктом державної реєстрації за необхідності, але не більше ніж на 15 робочих днів.
Зупинення розгляду документів здійснюється у строк, встановлений для державної реєстрації.
Строк зупинення документів, поданих для державної реєстрації, становить 15 календарних днів з дати їх зупинення.

Інформаційна карта послуги

Документи

Перелік документів необхідних для отримання послуги
  1. Для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи, подаються:
  • заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб,  фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
  • примирник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, крім внесення змін до інформації про місце знаходження та про здійснення зв’язку з юридичною особою;
  • реєстр осіб (громадян), які брали участь в засідання уповноваженого органу управління юридичної особи;
  • документ, що підтверджує правомочність прийняття рішення відповідно до статусу громадського формування (ім’я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку) – у разі внесення змін до складу керівних органів;
  • документ про сплату адміністративного збору, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою;
  • установчий документ юридичної особи в новій редакції - у разі внесення змін, що містяться в установчому документі;
  • примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акту або розподільчого балансу – у разі внесення змін, пов’язаних із несенням даних про юридичну особу, правонаступником якої є зареєстрована юридична особа;
  • заява про включення до  Реєстру неприбуткових установ до організацій за формами, затвердженими відповідно до законодавства, - за бажанням заявника у разі внесення до установчих документів змін, які впливають на систему його оподаткування.
  1. Для державної реєстрації змін до відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у зв’язку із зупиненням (припиненням) членства у громадському формуванні член керівного органу (крім керівника) подається копія заяви про зупинення (припинення) ним членства до відповідних статутних органів громадського формування з відміткою про її прийняття.

У разі подання документів, крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.

Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє свій паспорт громадянина України , або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання.

Нормативні акти, якими регламентують надання послуги

Порядок отримання

Порядок отримання

Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації (у тому числі виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та установчий документ юридичної особи) в електронній формі оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу.

За бажанням заявника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань надається виписка у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора та печатки, визначеної Законом України «Про нотаріат» (у випадку, якщо державним реєстратором є нотаріус) – у разі подання заяви про держану реєстрацію у паперовій формі.

У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації (крім документа про сплату адміністративного збору), повертається (видаються надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення.

Результат послуги

Результат послуги

Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

Рішення про проведення державної реєстрації;

Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – у разі внесення змін до відомостей, що відображаються у виписці; установчий документ юридичної особи в електронній формі, виготовлений шляхом сканування – у разі внесення змін до установчого документа;

Рішення та повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови.

Державні послуги

Муніципальні послуги

Електронні послуги

Повернутися до сайту ЦНАП

вул. Героїв Дніпра, 2, м. Славутич, Київська область, Україна, 07101

  • E-mail: UAP@SLAV.GOV.UA
  • Тел: + 38(04579) 2 96 94
  • Моб: +38(095) 606 15 70
  Hosting Ukraine
logo es ukr

Проект фінансується Європейським Союзом.
Цей сайт було створено Грантовим Проектом «План місцевого економічного розвитку: Славутич - драйвер росту відкритої та вільної економіки регіону» в рамках Ініціативи Європейського Союзу «Мери за Економічне Зростання». Відповідальність за його зміст несе виключно виконавчий комітет Славутицької міської ради, точка зору якого не обов’язково збігається з позицією ЄС.

2018 © Служба електронних адміністративних послуг (бізнес-сервісів) «Єдине вікно». Всі права захищені Сайт створено Klynkov Y.

Пошук