РЕЄСТРАЦІЙНІ ПОСЛУГИ

124 - Державна реєстрація створення громадського об’єднання

Місце надання послуги

вул. Героїв Дніпра, 2, м. Славутич, Київська область

Кому надається

для юридичних осіб та громадян

Вартість послуги

безкоштовно

Термін надання послуги

Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації не пізніше 3 робочих днів з дати подання документів для державної реєстрації.
Строк розгляду документів може бути продовжений суб'єктом державної реєстрації за необхідності, але не більше ніж на 15 робочих днів.
Зупинення розгляду документів здійснюється у строк, встановлений для державної реєстрації.
Строк зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, становить l5 календарних днів з дати їx зупинення.

Інформаційна карта послуги

Документи

Перелік документів необхідних для отримання послуги
  1. Заява про державну реєстрацію створення юридичної особи. У заяві про державну реєстрацію створення юридичної особи, утвореної в результаті поділу, додатково зазначаються відомості про відокремлені підрозділи в частині їх належності до юридичної особи — правонаступника;
  2. Заява про включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій за формою, затвердженою відповідно до законодавства, - за бажанням заявника;
  3. Примірник оригіналу (нотаріально засвідчену копію) рішення засновників про створення юридичної особи;
  4. Реєстр осіб (громадян), які брали участь в установчому з'їзді   (конференції, зборах);
  5. Відомості про керівні органи громадського формування (ім'я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв'язку), відомості про особу (осіб), яка мас право представляти громадське формування для здійснення реєстраційних дій (ім'я, дата народження, контактний номер телефону та інші засоби зв'язку);
  6. Установчий документ юридичної особи;
  7. Документ, що підтверджує реєстрацію іноземної особи у країні її місцезнаходження (витяг із торгівельного, банківського, судового реєстру тощо), - у разі створення юридичної особи, засновником (засновниками) якої є іноземна юридична особа;
  8. Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акту або розподільчого балансу – у разі створення юридичної особи в результаті перетворення, злиття або виділу;
  9. Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) розподільчого балансу — у разі створення юридичної особи в результаті поділу;
  10. Документи для державної реєстрації змін про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, визначені частиною четвертою цієї статті, - у разі створення юридичної особи в результаті  виділ;
  11. Документи для державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття та поділ – у разі створення юридичної особи в результаті злиття та поділу.

У paзi подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.

Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє свій паспорт громадянина України, або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання.

Нормативні акти, якими регламентують надання послуги

Порядок отримання

Порядок отримання

Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації (у тому числі виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та установчий документ юридичної особи) в електронній формі оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу.

За бажанням заявника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань надається виписка у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора та печатки, визначеної Законом України «Про нотаріат» (у випадку, якщо державним реєстратором є нотаріус) - у разі подання заяви про державну реєстрацію y паперовій формі.

У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації, повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з надходження від заявника заяви їх повернення.

Результат послуги

Результат послуги

Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;

Рішення про проведення державної реєстрації;

Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;       

Установчий документ юридичної особи в електронній формі, виготовлений шляхом сканування;

Рішення та повідомлення про відмову у державній реєстрації  із зазначенням виключного переліку для відмови.

Державні послуги

Муніципальні послуги

Електронні послуги

Повернутися до сайту ЦНАП

вул. Героїв Дніпра, 2, м. Славутич, Київська область, Україна, 07101

  • E-mail: UAP@SLAV.GOV.UA
  • Тел: + 38(04579) 2 96 94
  • Моб: +38(095) 606 15 70
  Hosting Ukraine
logo es ukr

Проект фінансується Європейським Союзом.
Цей сайт було створено Грантовим Проектом «План місцевого економічного розвитку: Славутич - драйвер росту відкритої та вільної економіки регіону» в рамках Ініціативи Європейського Союзу «Мери за Економічне Зростання». Відповідальність за його зміст несе виключно виконавчий комітет Славутицької міської ради, точка зору якого не обов’язково збігається з позицією ЄС.

2018 © Служба електронних адміністративних послуг (бізнес-сервісів) «Єдине вікно». Всі права захищені Сайт створено Klynkov Y.

Пошук